2017. augusztus 17., csütörtök

Igal (Szerző: Ancika - Home made életünk)

2017. augusztus. Az e havi vendég bejegyzést Ancika - Home made életünknek köszönhetjük. Ő három örökmozgó boldog anyukája, akinek rohanás az élete, de mellette imád főzni, utazni, alkotni és filozofálni. Nézzetek be hozzá is, blogjában recepteket, kreatív ötleteket, szépségápolással kapcsolatos tippeket és természetesen utazásairól is találtok olvasnivalót!

Igali gyógyfürdő

Jaj, úgy élveztem én a strandot! - És ez az első mondat, ami eszembe jut Igalról. Pályázaton nyertük az Igali nyaralást (5 nap, 4 éjszaka) és szerintem mindent elmond a strand élvezhetőségéről az, hogy amikor átlátogattunk Siófokra, a gyerekeim megkérdezték, hogy mikor megyünk már vissza, mert ott sokkal jobb volt...

A strand területén lévő 13 medencéből mi leginkább a gyerek medencét használtuk ki, és talán ezért is lett a kedvenc strandunk az eddig meglátogatottak közül, így elsőre ezt emelném ki. A magyar átlag strandokon van meleg vizes medence, ami persze gyógyvíz, így ide a gyerekeket nem viheted. Van családi medence, amiben egyrészt a kicsi nem érzi jól magát, másrészt általában hideg a víz. Aztán van a gyerek medence, amiben meg persze a kicsin kívül nem érzi jól magát senki sem. De ő egész nap azon fog hisztizni, hogy végre úszógumi nélkül pancsoljon, de ha neki kedvezel a család többi tagja fog sírni, hogy miért kell a medence parton ülni. Róka fogta csuka, vagy csuka fogta róka, sehogy sem jó.

Na, erre a problémára talált megoldást az Igali vezetés. Tettek középre egy pancsolót csúszdával és közvetlenül mellé építettek 2 medencét, amiben a nagyobb gyerekek és a szülők is jól érezhetik magukat. Éljen a családi béke és a nap végén mindenki boldogan távozik az érzéssel, hogy ide még visszajövünk.

Na de nem csak ennyit tud a strand. Van itt még 2 külső termál medence a gyógyulni vágyóknak, úszómedence a sportot kedvelőknek, egy Castiglion medence, és egy gyógyvizes élmény medence. De nem csak a kertben vannak medencék, hanem a beltérre is jutott belőlük. Két belső termál medence, amiből az egyik gyermekek számára is alkalmas, egy élménymedence, egy gyermek pancsoló és a szauna világban egy merülő medence.

Ha azt hinnéd, itt csak fürdeni lehet, akkor tévedsz! Egyéb szolgáltatásokat is nyújt a fürdő, úgy mint: szauna-világ, különböző masszázsok, halpedikűr, parajdi sófürdő és egyéb gyógyszolgáltatások. Van itt kozmetika, pedikűr, manikűr, szolárium (ezen picit megdöbbentem, de télen biztos hasznos).

Az élményekhez hozzájárul még a kis vonat, amivel körbe utazhatsz a fürdő területén, egy hárompályás óriás csúszdapálya, sportpályák, játszótér... és ha sátoroznál, kempingezési lehetőség is van a fürdő mellett. A csúszdánál meg kell jegyeznem, hogy én, aki félek és egy strandon se mertem még kipróbálni a csúszdát itt ezt is nagyon élveztem.

Működik ajándék bolt is ahol a fürdőruháktól kezdve, az elfelejtett karúszón át a papának emlékbe szánt hűtőmágnesig bármit megvehetsz, ráadásul elég kedvezményes áron.

Ha nyár és strand, nem maradhat ki a fagyi, lángos, palacsinta és üdítő sem. Hát be kell valljam, én még ekkora lángost nem láttam. Kettőt vettünk 5 főre és kifogott rajtunk a vége!
Az íze isteni finom volt, de ha menüt ennél, ahhoz is jutányos áron juthatsz hozzá, ráadásul jól főznek!

Összességében egy új köntösbe bújtatott, de a retró élményekből mindent megtartó, kedvező árakkal dolgozó hely. Mindenkinek csak ajánlani tudom, hogy ha arra jár, mindenképp látogasson el. Talán nem kell jobb ajánló, minthogy nekünk már le van foglalva egy hét a következő nyárra is. :)

Belépő árakról és nyitva tartásról itt találsz bővebb információt: http://www.igal.hu/Gyogyfurdo/Nyitva-tartas-Arak

A végére pedig pár ártábla a teljesség igénye nélkül, hogy fel tudd készíteni a családi kasszát a kiadásokra:

A 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyv és az 1999. évi LXXVI. törvény a szerzői jogról alapján a fenti tartalom a vendégíró tulajdona, és a benne szereplő összes tartalom a szerző tulajdonát képezi. Bármilyen célra történő felhasználása csak előzetes írásbeli hozzájárulás esetén engedélyezett!

A következő vendégíró szeptemberben Vita Dolcissima lesz. Ő egy Milánóban élő magyar blogger, aki az ottani életéről, a munkájáról (tolmács), Milánóról, Olaszországról ír blogjában.
Nézzetek be hozzá is, blogjában a milánói „édes életről” és olaszországi kalandozásairól találtok olvasnivalót!

1. Sokszor az, hogy egy hely jól működik-e, nem a drága fejlesztéseken múlik, hanem a gyakorlati érzéken és a leleményességen :)
    Igazi informatív, olvasóbarát bejegyzés, amiből reális képet lehet alkotni a helyről. Köszönöm :)