2014. július 6., vasárnap

RIMINI - Olaszország

Mostanában nem azért van kevesebb bejegyzés, mert nem megyek sehova... azért van kevesebb, mert ha jó idő van, akkor húzok le a tengerpartra, és élvezem a nyarat. A társaság változó, de olyan is van, hogy egyedül megyek. Mindegy, csak süssön a nap, talpamat égesse a homok, aztán hűtsön le a hűvös tengervíz. Ez egy kimerítő hét után a tökéletes feltöltődés :-)

Nem írok tehát minden egyes alkalommal, ha épp megyek, a menetrend úgyis mindig ugyanaz:

Reggel korán kelés, gyors reggeli, gyors pakolás a hátizsákba, aztán indulás!!!
Szép, napos időt ígért a meteorológia (megtaláltam azt az egyet, amelyikben bízom), de már reggel is érezni lehetett a nap égető sugarait, míg a buszra, és Nikire vártam.
Bementünk Bologna Centrale-ba, megvettük a jegyeket egy olcsó de gyors vonatra, ami 1 óra 15 perc alatt repített le minket Rimini-be.
Lesétáltunk a szokásos strandunkra, majd belevetettük magunkat a nyárba! :-)

Minden szuper volt addig, míg haza nem kellett jönnünk. A pályaudvaron iszonyatos tömegek várták a vonatokat (amik meg persze késtek). Ezen a képen a tömeg még semmi, épp csak kezdenek gyűlni az emberek.

A vonat annyira tele volt, hogy nem jutott ülőhely, így kint maradtunk az ajtóknál, hogy legalább a lépcsőre le tudjunk ülni.
Később jutott csak eszembe, hogy vasárnap volt, és azok, akik csak a hétvégére jöttek le, azok is mind most mennek vissza, tehát ezért a nagy tömeg.

(Azért annyira nem poén majd' 3000 Ft-nak megfelelő jegyárak mellett a földön ülve utazni.)

Annyiból azért mákunk volt, hogy a vonatunk behozta a késést, és elértük az utolsó buszunkat hazáig, ami vasárnap lévén a szokásosnál fél órával korábban ment.

Ha tetszett a bejegyzés, oszd meg másokkal is! Ha nem szeretnél lemaradni a következő utazásunkról, akkor kövess minket a Mindenütt jóóó blog Facebook oldalán, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz!