2021. április 20., kedd

MBBK_Grafomágia – Te miben hiszel?

Babonák és a repülés

 

Csatlakoztam a Magyar Bloggerek és Blogkedvelők Közösségének egy kihívásához, ahol időnként kapunk egy-egy témát. Én csak az olyanokban veszek részt, ami valamilyen módon kapcsolódik a blog témájához. Ez a mostani ilyen: „Te miben (nem) hiszel?”

 

A 13-as számtól való félelem nem új keletű dolog, egészen az ókorig visszavezethető! A mai napig hajlamosak vagyunk nagy jelentőséget tulajdonítani neki. Vannak olyan légitársaságok, melyek gépein nincs 13-as számú sor, és van olyan hotel, ahol nincs 13. emelet vagy 13-as számú szoba. Vagy 13. utca… és még sorolhatnám. Tartunk a tizenharmadikától is, pláne, ha péntekre esik.

 

A babonák azóta foglalkoztatnak, mióta az eszemet tudom. Van, amelyiken jót szórakozom, van, amelyikben magam is hiszek. A 13-ban pont nem. Nem volt rossz érzésem, ha ebbe a sorba kellett ülnöm, vagy ezt a számú tételt húztam egy vizsgán, és az sem, ha 13-a péntekre esett.

Soha nem érdekelt az sem, ha péntek 13-án kellett repülnöm. Azonban 2019. december 13-án -ami pont péntekre esett,- történt valami. Aznap Tel Avivba repültünk, és az út kb. 1/3-a eseménytelenül telt. Ekkor azonban munkahelyi baleset ért: egy kollégám véletlenül meglökött, miközben kapucsínót készítettem magamnak, és a forró víz a poharam helyett a kezemre folyt. Gyorsan kellett döntenem, hogy hová dobjam a poharat. Ha csak leejtem, akkor leforrázom a harisnyás lába(i)mat is, ez szóba sem jöhetett. Így befelé, a sarokba dobtam el. Nem gondolkodtam sokáig, hisz égetett a víz, de ez elég volt ahhoz, hogy jól leforrázzam magam, annyira, hogy miattam meg kelljen szakítani az utat, hogy orvosi ellátásban részesítsenek. Persze a kollégáimmal együtt megpróbáltuk rendbe hozni a kezem, hiszen ilyen esetekre is ki vagyunk képezve. Azonban, amikor a kapitány egy idő után megnézte a kezem, úgy döntött, hogy megszakítjuk az utat. Ezt be is jelentette az utasoknak, és ők elkezdték mondogatni, hogy „Na, péntek 13!”. Nekem csak ekkor esett le a tantusz, hogy jé, tényleg!

Gondolhatnánk, hogy emiatt megváltozott a hozzáállásom ehhez a naphoz, és ezután elkezdtem hinni a péntek 13 mágikus erejében, de nem! Ez volt az egyetlen olyan péntek 13, amikor valami szerencsétlenség történt velem, se előtte, se azóta semmi. (Kopp-kopp 😉) A péntek 13-a marad számomra továbbra is egy „normál” nap.


 

Ez a bejegyzés a Magyar Bloggerek és Blogkedvelők Grafomágia kihívásának része. Kíváncsi vagy, hogy a többi résztvevő miben hisz? Lent, a kék gombra kattintva elolvashatod az ő írásaikat is. És ha van kedved, válaszold meg a kérdést hozzászólásban: Te miben (nem) hiszel? 😊

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Ha tetszett a bejegyzés, oszd meg másokkal is!

Ha máskor is szeretnél velünk utazni, inspirációért kövess minket a Mindenütt jóóó blog Facebook oldalán, vagy a blog youtube csatornáján, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz!

 

#mbbk_grafomágia #blogkihívás #mbbk #magyarbloggerekközössége #iambloggeriamhere

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy benéztél! / Thanks for your visit!