2017. május 28., vasárnap

Top kedvenceim, ahová eddig eljutottam!

 
 
 
Megosztom veletek ezt is, hogy ne csak mindig azt lássátok, hogy mindig minden szép és jó.
Megint vendégíró voltam, és meg is jelent az írásom. A bajom vele csak annyi, hogy picit félre lettem tájékoztatva. Eredetileg úgy volt, hogy több utazós blogger ajánlásai lesznek összefésülve, ezért csak nagyon röviden írjak a helyekről. Nem ez történt, nem lett összefésülés, és erről tájékoztatva sem lettem. Ha tudom, hogy így megy ki, másképp írtam volna meg az egészet.
Ja, a címet nem én adtam!
Azért kukkantsatok rá...
 
Az eredeti cikk itt jelent meg 2017. 05. 28. 09:30-kor:
https://angyalkastilus.blogspot.de/2017/05/top-kedvenceim-ahova-eddig-eljutottam.html
 




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy benéztél! / Thanks for your visit!