2018. december 22., szombat

Blogger-karácsony





Karácsonyi képeslapküldés, avagy küldj képeslapot kedvenc bloggere(i)dnek!


Van egy csoport a Facebookon, a Magyar Bloggerek és Blogkedvelők Közössége, aminek tagja vagyok én is.
Karácsony előtt egy képeslapos móka indult a csoportban „Küldj képeslapot kedvenc bloggere(i)dnek!” címmel. Bloggerekhez nem méltó módon, papíralapon.  
Első körben azoknak, akik részt akartak venni, jelentkezni kellett, és az adatlap kitöltésével feljogosítottuk bloggertársainkat arra, hogy a megadott címre karácsonyi képeslapot küldjenek nekünk.
Bárki küldhetett bárkinek, nem volt korlátozva, hogy ki hány képeslapot küldhet. Úgy tehettük, ahogy jónak láttuk. Annyi kérés volt csak, hogy az első lapot december 1-e után küldjük.


Amikor én választottam a listából, rajtam kívül 41 résztvevő volt benne. Kiválasztottam azt a hármat, akiket követek, és rendszeresen olvasok. Rajtuk kívül úgy gondoltam, hogy meglepek valaki mást is, akiről semmit sem tudok. Így adódott hozzá a listában a 23. Hozzon valakinek szerencsét a szülinapom. Így tőlem a játékban résztvevők 10%-a kapott képeslapot.

A képeslapot a Nürnberger Christkindlesmarktból (nürnbergi adventi vásárból) küldtem, és különlegessége volt a Deutsche Post pecsétje, mely minden évben más, de a karácsonyi vásárhoz köthető kép van rajta. Az idein a Christkind, azaz a Karácsony gyermekének feje, a koronával látható.





Tőlem dr. Szalainé dr. Bagó Tünde, az Élet sója blog írója kapott lapot. Őt ismerhetitek már, mert a blogom idei első vendégírója volt az „otthon/haza/szülőföldem” témában. A Bodensee-ről írt.

Szintén ismerős lesz Reiman Zoltán, a Miskolci szemelvények blog írója. Ő is volt idén vendégíró, természetesen Miskolcról írt.

A harmadik általam ismert és olvasott blogger Soós Alexandra, a TravelX blog írója. Őt majd februárban olvashatjátok nálam, a 2019-es új téma, a „Magyarország különleges helyei” második vendégszerzője lesz.

És a kakukktojás, akinek a szülinapom szerencsét (akarom mondani képeslapot) hozott: Jánosi Anna, az Életem morzsái blog írója. Természetes volt, hogy megnézem a blogját, ha már így alakult. Anna Londonból blogol, és az ottani életéről, kulturális programokról és utazásokról ír.

Akik nekem küldtek, azok ebből a négy emberből kerültek ki. Tünde, Alexandra és Anna. Nagyon szépen köszönöm Nektek! :-)


Tündétől

Alexandrától

Annától


BOLDOG KARÁCSONYT!



Ha tetszett a bejegyzés, oszd meg másokkal is! Ha nem szeretnél lemaradni a következő utazásunkról, akkor kövess minket a Mindenütt jóóó blog Facebook oldalán, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz!





2 megjegyzés:

Köszönöm, hogy benéztél! / Thanks for your visit!