2020. november 16., hétfő

Gyönyörű, színes gombák


Az ősz nem épp a kedvenc évszakom. Mindig is csodálkoztam azokon, akik az évnek ezen időszakát szeretik a legjobban. Azonban be kell vallanom, hogy amikor elkezdtem összeírni egy listát, hogy én mit szeretek az őszben, (meglepetésemre) elég sok dolog rákerült. 😉


 

Szeretem például a sütőtököt: a sok színes és különböző formát. Idén régi vágyam teljesült, amikor végre eljutottunk egy tökfesztiválra. Nagyon szeretem, és sokszor készítek belőle krémlevest, pikánsan, vagy németesen.

Jól esnek a természetben tett hosszú séták, főleg, amikor a nap is melegen süt még.

Ebben az időszakban ki nem maradhatnak a forró italok: tea, forró csoki, illetve a forralt bor.

Szeretem a faleveleket, színesen, rozsdaszínűen, ahogy hullanak, amikor a szél megborzolja a fák koronáját. Jó dolog az avarban sétálni, felrugdosni a leveleket, vagy csak hallgatni, ahogy ropog a cipőnk talpa alatt.

Szeretek terméseket gyűjteni; vadgesztenyét, makkot, és ezekből őszi dekorációt készíteni.

Az évszaknak vannak tipikus illatai is, ilyenkor előkerülnek az illatgyertyák, és gyakran lengi be a lakást a legendás almás süti illata is.

Szeretem a kuckózós estéket, filmeket nézni, és jó könyveket olvasni.

De az egyik legkedvesebb dolog számomra a sok gyönyörű, színes GOMBA! ♥

Idén nagy mázlink volt; ilyen sokat, sok félét, formájút, méretűt és színűt még életemben nem láttam egy szezonban!


VIDEÓ!!!




















































Ha tetszett a bejegyzés, oszd meg másokkal is!

 

Ha máskor is szeretnél velünk utazni, inspirációért kövess minket a Mindenütt jóóó blog Facebook oldalán, vagy a blog youtube csatornáján, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz!

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy benéztél! / Thanks for your visit!